• KOERRINNER NIEUWSBRIEF 2021-2022

6 jul 2022
  • KOERRINNER NIEUWSBRIEF 2021-2022 1

Beste leden en relaties van Korfbalvereniging WWC,

In het verleden kregen alle leden en relaties van de korfbalvereniging jaarlijks de Koerrinner in de brievenbus.  Een boekje met allerlei verslagen en overzichten van het voorgaande seizoen. In de afgelopen paar jaar is dit verwaterd en zo is er al een paar jaar géén Koerrinner meer de deur uit gegaan.

Het huidige bestuur wil de draad weer oppakken in de vorm van een korte, digitale nieuwsbrief. Het streven is om vanaf nu drie keer per jaar een nieuwsbrief uit te brengen met enkele verslagen van spelende leden en updates van bijzondere gebeurtenissen en beslissingen binnen de club. Aan de hand van deze verslagen, samen met leuke ‘wist u datjes’ blikken we terug op het voorgaande seizoen. Op deze wijze zijn ook niet spelende leden op de hoogte van de gang van zaken binnen de korfbalclub, en blijft iedereen betrokken!

In onderstaande link vinden jullie dan ook de allereerste KOERRINNER NIEUWSBRIEF over het seizoen 2021/2022!

Koerrinner nieuwsbrief 2021-2022