• Korfbalvereniging WWC

WWC is de korfbalvereniging van Mantgum en Wiuwert. Met ruim 100 leden spelen we in diverse teams korfbal in beide dorpen.

Accomodatie
    We beschikken over twee sportvelden: in Mantgum en Wiuwert. In het competitieprogramma van de KNKV staat altijd duidelijk aangegeven in welke plaats de wedstrijden worden gespeeld. Beide sportvelden hebben gewoon gras (dus geen kunstgras). De thuiswedstrijden in de zaal spelen we in Sporthal De Greidhoeke in Easterein.

Ben je op zoek naar de adresgegevens? Kijk dan op de pagina route.

Heb je vragen? Neem dan contact op met het bestuur (contactgegevens onderaan deze pagina).

• WWC is de korfbalvereniging van Mantgum en Wiuwert en telt tegenwoordig 3 seniorenteams en 6 jeugdteams. Er wordt op zowel wedstrijd als recreatief niveau korfbal gespeeld, zodat iedereen op zijn tempo kan korfballen.

De vereniging is ontstaan door een fusie van 2 verenigingen uit beide dorpen. Daardoor wordt er elk jaar gewisseld van speellocatie tijdens de veldwedstrijden. De thuiswedstrijden in de zaal worden gespeeld in de sporthal van Easterein.

Lijkt het je leuk om te korfballen? Kom dan gewoon eens vrijblijvend meetrainen! Ga je wedstrijden spelen? Vul dan onderstaand formulier in, en lever deze in bij je trainer.

Aanmeldformulier

• Lidmaatschap opzeggen

Indien je het lidmaatschap wilt opzeggen voor het komende jaar, dien je er rekening mee te houden dat deze voor vóór 1 mei schriftelijk bij de ledenadministratie is ingediend. Indien je na deze datum opzegt, dien je de gehele contributie over het volgende seizoen te betalen. Graag ontvangen wij ook een motivatie waarom je stopt met korfbal.

Ledenadministratie WWC
    Wisse Arendz

(bestuur@kv-wwc.nl)

• Contributie

In het onderstaande schema kan je de contributietarieven vinden. Mocht je vragen hebben over de contributie dan kan je contact opnemen met Gerke de Boer (penningmeester) per e-mail penningmeester@kv-wwc.nl. De contributie kan worden overgemaakt op IBAN nummer NL09 RABO 0354 7003 75 tnv Korfbalvereniging WWC.

• Senioren

• Documenten

• Tenue

• Senioren en junioren

De senioren en junioren van WWC spelen in een sponsortenue. Dit bestaat uit een blauw shirt en een zwarte rok/broek. Verder hebben zij de beschikking over een trainingspak. De selectie heeft tevens een sporttas.

Het tenue blijft eigendom van de vereniging. Als je de kleding in ontvangst krijgt dien je het kledingreglement te ondertekenen en de borg te voldoen. De borg voor senioren en junioren bedraagt € 30.

Sinds het seizoen 2012-2013 is er een kledingfonds ingesteld. Hieruit wordt in de toekomst nieuwe tenues van aangeschaft (aangevuld met sponsorgelden). De bijdrage voor het kledingfonds wordt jaarlijks geïncasseerd. De bijdrage voor senioren en junioren is € 15.

Ben je een item van je tenue kwijt?
    Onderneem dan direct actie: vraag je teamgenoten of het team dat na jou speelde en/of bel de vereniging of sporthal waar je hebt gespeeld. Als het item niet gevonden wordt, dan ben je verplicht dit te melden bij de kledingcommissie. Zie contactgegevens hieronder.

• Jeugd

De jeugdteams spelen in dezelfde kleding als de senioren, maar dan zonder sponsorbedrukkingen. Sinds seizoen 2023 is er ook voor de spelende jeugd een kledingfonds. De Bijdrage voor hen is €7,00 per jaar. Ieder startend spelend jeugdlid betaald een borg van €30. Heb je kleding nodig in een nieuwe maat, dan kun je die kosteloos omruilen bij de kledingcommissie, mits je oude kleding in goede staat is. Valt er niets te ruilen, dan wordt er €30,- in rekening gebracht. Als je stopt als spelend jeugdlid dan ontvang je de borg van €30 terug bij inlevering van je complete tenue (shirt + rokje/broekje).

Wedstrijdkleding draag je uitsluitend tijdens wedstrijden van WWC. Het is niet de bedoeling dat je hierin traint. Schade aan en vermissing van wedstrijdkleding dient gemeld te worden bij het bestuur via bestuur@kv-wwc.nl.

Voor meer informatie of om kleding aan te schaffen of te ruilen kun je contact opnemen met Tea Baarda of Janke Hof.

Wil je meer informatie over de tenues?
    Neem dan contact op met:

Tea Baarda                                  Janke Hof
    Swarte Mole 3 - Britswerd          De Greft 4 - Mantgum
    06 10598465                             06 10616216

• Bestuur

Wil je contact opnemen met het bestuur van WWC? Dat kan per e-mail via bestuur@kv-wwc.nl.
    Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met één van de onderstaande bestuursleden:

• Kledingcommissie

Tea Baarda & Janke Hof